چهارشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۷
 

اخبار

امکان حذف نام تجاری Galaxy Note سامسونگ

امکان حذف نام تجاری Galaxy Note  سامسونگ
عدم تقاضا برای Galaxy Note9 سامسونگ امکان حذف ناگهانی این نام تجاری را نشان می¬دهد.

 

 

 

 

Galaxy Note9خیلی بیشتر از انتظار منتقدان تغییر خواهد کرد. آن گفت: بنظر می­رسد سامسونگ انتقاد را بعنوان یک شکاف جدید از درون زنجیره تامین شرکت بسیار جدی می گیرد و نشان می دهد که Galaxy Note با یک لغو ناگهانی و غیرمنتظره مواجه است.

مطابق با سایت معروف کره­ای به نام «The Bell»، سامسونگ بطور جدی در نظر دارد نام تجاری Galaxy Note  را بطور کامل حذف کند. بعلاوه، منبع سایت «The Bell» می­گوید این چیزی است که سامسونگ  در طول بیش از یک سال گذشته به خوبی بررسی کرده است.

دلایل پشت این چنین حرکت جدی وخیم شدن سودآوری به سبب اشباع تلفن­هوشمند عنوان شده و تاخیر در چرخه بروزرسانی دستگاه­های مشتریان وقتی که برای مدت طولانی آنها را نگه می دارند. در حقیقت، The Bell، اعلام کرده است که سرنوشت Galaxy Note بیشتر به واکنش مشتریان Galaxy Note9 بستگی دارد. اگر فروش ناامیدکننده باشد، نوشته روی دیوار خواهد بود.

در یک لغو، ادغام Galaxy Note با  Galaxy Sرا خواهیم دید، اما هیچ جزییاتی در مورد نحوه انجام این کار وجود ندارد. آیا بازهم مدلی با یک S Pen وجود خواهد داشت،  آیا ادغام، مدل Galaxy S+ را جایگزین Note می­کند زیرا از مخاطب انبوه بازار آن بعید است که نیاز به قلم داشته باشد که هم Note را جدا می­کند و هم طرفدارانه به آن کمک می­کند.

در هر صورت، فکر می­کنم چنین حرکتی دیوانگی باشد.

نخست، در یک دوره زمانی که به نظر می رسد در حیطه وفاداری به تلفن هوشمند فرمان می راند فقط نام تجاری Note یک استثنا است. من نمی­توانم در خصوص طیفAndroid  دیگری فکر کنم که بتواند از شایعه Galaxy Note7 و طرفداران Note جان سالم بدر ببرد که معروف به وفاداری هستند.

دوم، Galaxy Note به سامسونگ یک چرخه آزاد مفید «tick-tock» می­دهد. شرکت می­تواند پیشرفتش را بین Galaxy S و Galaxy Note، تقسیم کند، آنها را برای نسخه­­­های بعدی آزمایش و اصلاح کند. برای مثال، Galaxy S ابتدا طرح «bezel-less» و Galaxy Note هم برای اولین بار دوربین­های دوگانه را بدست آورده است. یک استراتژی انتشار شکافته به سامسونگ امکان می­دهد که در طول سال­ در لبه تیغ بماند.

بالاخره، این استراتژی یعنی اینکه مشتریان سامسونگ که با یک انتشار غریبه شده­اند، اغلب آماده شش ماه انتظار هستند تا ببینند شرکت می­تواند آنها را با یکی دیگر وسوسه کند یا نه. اگر این فاصله یک سال طول بکشد، شک دارم که آنها وفادار بماند.

اما شاید نومیدکننده ترین جنبه­ همه اینها آن باشدکه سامسونگ همه چیز را در Galaxy Note9 قرار داده است. اگر سامسونگ واقعا می­خواست ببیند که آیا سزاوار نجات دادن است یا نه، آنگاه شاید هنگام طراحی Galaxy Note9 ، می­توانست سخت­تر و سخت­تر تلاش کند.

روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۰۸

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.