چهارشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۷
 

اخبار

نرم افزار مرکز تماس چند رسانه ای تل سی

نرم افزار مرکز تماس چند رسانه ای تل سی
یک سامانه تلفنی نوین مبتنی بر شبکه IP است که به امکانات چند رسانه ای نمابر، پست الکترونیک و پیامک تجهیز شده است.

 

 

 

نرم افزار مرکز تماس چند رسانه ای تل سی (Multimedia Contact Center) به عنوان اصلی ترین محصول شرکت دانش بنیان تلسی، یک سامانه تلفنی نوین مبتنی بر شبکه IP است که به امکانات چند رسانه ای نمابر، پست الکترونیک و پیامک تجهیز شده است. این نرم افزار راهکاری مناسب برای شرکتها و سازمانهای کوچک تا بزرگ می باشد که نیاز به تعاملات بین سازمانی یا برون سازمانی از طریق تلفن، پست الکترونیک، نمابر دارند. این نرم افزار قابلیت  تجمیع با نرم افزارهای سازمانی مانند سیستمهای اتوماسیون اداری، ارتباط با مشتری (CRM) ، نرم افزارهای GIS و ... را دارا می باشد که بسته به نیازمندیهای سازمان می تواند با تمام  قابلیت های تلفنی و چند رسانه ای یا ترکیبی از آنها پیاده سازی شود. ایجاد مراکز خدمات پس از فروش و یا مراکز امدادی نمونه هایی از محیطهای کاربردی این نرم افزار می باشد. از ویژگی ممتاز آن ارائه یک پنل مدیریتی متمرکز و کاملا تحت وب است.

هدف اصلی از تولید نرم افزار مرکز تماس تل سی پوشش نیازهای داخلی برمبنای یک راهکار کاملا بومی بدون وابستگی به تجهیزات خاص و با قیمت مناسب است.  به طوریکه کلیه سازمان ها بتوانند به عنوان یک ابزار کارآمد جهت تعامل با مشتریان خود و در نتیجه افزایش رضایتمندی آنها بهره  مند شوند. خوشبختانه با بکار گیری توان داخلی به ویژه در سطح راهکارهای بزرگ  سازمانی   (Large Enterprise) بهای محصول ارایه شده در مقایسه با محصولات خارجی تا یک دهم کاهش یافته است.

نرم افزار مرکز تماس تل سی برای پوشش نیازهای کلیه سازمانها طراحی شده اند. به این منظور محصولات به لحاظ ابعاد سازمان در سه حوزه محصولات  سازمانی بزرگ Enterprise  ، سازمانهای متوسط SME و سازمانهای کوچک  SoHoارایه میگردد. محصول Universe محصول ویژه سازمانهای بزرگ است که تا ظرفیت چند هزار تماس  را به صورت متمرکز در یک نقطه پوشش داده و به صورت خاص متناسب با نیازهای سازمان قابل توسعه و ارایه است.

نرم افزارهای مرکز تماس تل سی در حوزه های مختلف (market segment)  در بازار ارایه شده اند که برخی از حوزه های اصلی  و مشتریان فعلی عبارتند از: اپراتورهای مخابراتی (شرکت رایتل)، سازمانهای دولتی (وزارت نیرو، سازمان تامین اجتماعی)، صنایع خودرو (امداد خودرو سایپا)، گردشگری و هواپیمایی ( الی گشت، Air France، Fly Dubai، معراج)، شرکتهای نرم افزاری (توسن، طرفه نگار، کسرا) ، سرویس دهندگان اینترنی (آسیاتک، مروا، داتک) و... ارایه راهکارهای متنوع در حوزه های مختلف و پوشش نیازهای هر حوزه منجربه غنی شدن راهکار و محصولات تل سی و متمایز شدن آن از محصولات رقیب شده است.

محصولات تل سی به گونه ای ارایه شده اند که متناسب با نیاز و سطح سازمان و براساس بودجه آن از چند میلیون تومان (برای شرکتهای کوچک با ظرفیت کم) تا چند صد میلیون تومان (جهت سازمانهای بزرگ با ظرفیتهای زیاد) قابل ارایه هستند. به طوریکه هر سازمانی در هر سطح و بودجه ای بتواند راهکار مرکز تماس  مناسب خود را از این شرکت در اختیار گیرد.

برنامه توسعه شرکت شامل تمرکز در بهبود مستمر راهکار و نرم افزار موجود براساس دریافت نیازهای مشریان و بازار و نیز بهینه کردن محصول ویژه سازمانهای کوچک و فروش گسترده آن  از طریق شبکه فروش سراسری در کشور در فاز اول و شروع به صادرات محصول در فازهای بعدی می باشد.

لینک مصاحبه تصویری

http://www.aparat.com/v/dQC0x

 

 

روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
۱۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.