چهارشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۷
 

اخبار

"بیار" ابزاری است برای سوپر مارکت ها که فروش خود را افزایش دهند

"بیار" ابزاری است برای سوپر مارکت ها که فروش خود را افزایش دهند
با افزایش تعداد استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند و نرم افزارهایی که بر روی آنها نصب می شوند ، خدماتی که از این امکانات استفاده می کنند و با استفاده از اینترنت با مردم ارتباط برقرار می کنند ، نیز بیشتر می شود، سرویس جدیدی به نام "بیار" راه اندازی شده است که در آن تمامی سوپر مارکتها می توانند با کمترین هزینه یک ویترین اینترنتی برای خود ایجاد کنند.

 

 

 

 

در حال حاضر بسیاری از سوپرمارکت ها ، خصوصا در شهر تهران، به صورت تلفنی سفارش های مشتریانشان را دریافت می کنند و به رایگان تحویل می دهند. تمامی این سوپر مارکت ها می توانند یک وب سایت اینترنتی برای عرضه محصولات خود داشته باشند. مزیت داشتن وب سایت و دریافت سفارش از طریق آن در مقایسه با سفارش تلفنی اینست که به این ترتیب مشتریان تمام اقلام سوپر مارکت را می بینند و از وضعیت موجودی و تخفیفات آنها مطلع می شوند و فروشنده سوپرمارکت زمان خود را صرف نوشتن لیست سفارش نمی کند.  اما شاید هزینه ایجاد یک وب سایت با امکانات کامل بعلاوه هزینه نگهداری آن، برای یک سوپر مارکت مقرون به صرفه نباشد.   

سرویس جدیدی به نام "بیار" راه اندازی شده است که در آن تمامی سوپر مارکتها می توانند با کمترین هزینه یک ویترین اینترنتی برای خود ایجاد کنند.


ن

نرم افزار بیار نمونه داخلی ندارد و نمونه خارجی آن آمازون است. استفاده از این نرم افزار به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می باشد.

 در این سرویس سوپر مارکتها به خریداران محله شان اجازه می دهند که ویترین سوپرمارکت آن ها را ببینند و با نمایش تخفیفاتی که ارائه می کنند، می توانند مشتریان بیشتری جذب کنند. در این سرویس نیز می توانند تخفیفات خود را برروی همه کالاها ، یک گروه کالا و یا حتی یک کالای خاص قرار دهند و مشتریان را مطلع نمایند.ضمنا سوپر مارکتها می توانند کالاهای موجود و ناموجود خود را مشخص نمایند و به این ترتیب ویترین یک سوپر مارکت کامل ، البته به صورت اینترنتی، ایجاد کنند.

"سوپرمارکت آنلاین بیار" سفارشهای خریداران را به نزدیکترین سوپر مارکت ارسال می کند، به این ترتیب سوپر مارکت ها با همکاری "بیار" شبکه ای گسترده از سوپرمارکت ها ایجاد می کنند و مشتریان با آسودگی میتوانند از طریق بیار از هر نقطه از شهر خریدکنند و سوپر مارکتها می توانند با استفاده از بیار سریع ترین سرویس تحویل در محل را ارائه نمایند. بیار خرید را برای مشتری ساده می کند و مشتری علاوه بر عدم مراجعه حضوری، در مدت زمان بسیار کوتاهی سفارش خود را دریافت می کند، به این ترتیب تمایل بیشتری به استفاده از این سرویس خواهد داشت.

بـیـار هیچگونه انباری ندارد و سفارشات دریافتی را به نزدیکترین سوپرمارکت عضو بـیـار ارجاع می دهد،  به این ترتیب ، خلاقانه ، مدل  تجاری برد- بردی را طراحی کرده که نه تنها همه شهروندان می‌توانند از مزایای آن بهره مند گردند، بلکه سوپرمارکت ها در سراسر ایران به عنوان همکار تجاری بیار  از آن منتفع خواهند شد.

لینک مصاحبه تصویری

http://www.aparat.com/v/H8iFY


۱۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۳۳

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.