اخبار

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

برندها سوار بر موج بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی هستند. 73٪ از بازاریابان معتقدند که تلاششان جهت بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای رونق کسب و کار تا حدی مؤثر یا بسیار مؤثر بوده است.

برندها همچنان رسانه های اجتماعی را در استراتژی بازاریابی خود گنجانده اند. بازاریابان همه روشهای بازاریابی شامل تبلیغات توسط افراد تأثیرگذار و یا استوری را بکار می گیرند. رسانه های اجتماعی به برندها این امکان را می دهند تا به بازاریابی مقرون به صرفه دسترسی پیدا کنند، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و وفاداری به برند را ایجاد کنند. اما اندازه گیری دقیق تأثیر رسانه های اجتماعی دشوار است، زیرا هر پلت فرم رسانه های اجتماعی فعالیت ها را متفاوت می سنجد.

6- مشتریان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند

 

رسانه های اجتماعی از نظر میزان دسترسی و تأثیر در حال رشد هستند. 54٪ از مرورگرهای اجتماعی از رسانه های اجتماعی برای تحقیق در مورد محصولات استفاده می کنند. امروزه خریداران بیشتری به شبکه های اجتماعی می پیوندند و به دنبال دیدگاهها و توصیه های دیگران در مورد محصولات هستند. به همین دلیل است که حضور آنلاین پررنگ در رسانه های اجتماعی مختلف ضروری است. نکته اصلی این است که بفهمید بازار هدف شما بیشتر از کدام پلتفرم رسانه های اجتماعی استفاده می کند و چگونه می توانید از آن بیشترین بهره را ببرید.

۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸
اداره ارتباطات و مشارکت های مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید