اخبار

تأثیر تجربه مثبت مشتری

تأثیر تجربه مثبت مشتری

تأثیر تجربه مثبت مشتری

 

در این دوره، این نکته که بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای تجارت شما ضروری است تعجب برانگیز نیست. یکی از راه هایی که کسب و کار شما میتواند از بازاریابی در شبکه های اجتماعی بهره مند شود ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتری است. بنابراین حضور آنلاین خود را مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که از طریق رسانه های اجتماعی با مخاطبان خود در ارتباط هستید که این میتواند شامل پاسخ به نظرات، منشن ها و پیام ها باشد. 71٪ از مشتریان که تجربه مثبتی با یک برند تجاری در شبکه های اجتماعی داشته اند، احتمالاً این برند را به دوستان و خانواده خود توصیه می کنند. با تعامل با مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی به آنها نشان می دهید که حائز اهمیت هستند. این مرحله می تواند از جهت ایجاد روابط مثبت با مشتریان بسیار کمک کننده باشد. بنابراین، دنبال کنندگان خود (پیروان فیس بوک، اینستاگرام و غیره) را نادیده نگیرید و سعی کنید به موقع با آنها ارتباط برقرار کنید.

8. اینفلوئنسرها به ایجاد اعتماد به برند کمک می کنند.

 

بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها اکنون لحظه منحصر به فردی را تجربه می کند. برندها به طور فزاینده ای برای بازاریابی به رسانه های اجتماعی روی می آورند زیرا برای این منظور دلایل خوبی وجود دارد. 49٪ از مشتریان ادعا می کنند که برای تصمیم گیری جهت خرید به توصیه های اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی وابسته هستند. این بدان معناست که اگر مصرف کنندگان به توصیه های اینفلوئنسرها اطمینان داشته باشند، احتمال خرید محصول بیشتر است. این آمار از شبکه های اجتماعی آشکار می کند که چگونه برندها می توانند از قدرت اینفلوئنسرها برای دستیابی به مشتریان خود استفاده کنند.

۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱
اداره ارتباطات و مشارکت های مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید