اخبار

استفاده روزانه از رسانه های اجتماعی توسط نسل های مختلف

استفاده روزانه از رسانه های اجتماعی توسط نسل های مختلف
نتایج حاصل از مقایسه نسلهای مختلف جالب توجه است. 4/90% از متولدین ۱۹۹6-1981 (Millennials) ، 5/77 % از متولدین 1980-1965 (Gen X) و 2/48% افراد متولد ۱۹۶۴-۱۹۴۶ (Baby Boomers) از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند.

3- استفاده روزانه از رسانه های اجتماعی توسط نسل های مختلف

نتایج حاصل از مقایسه نسلهای مختلف جالب توجه است. 4/90% از متولدین ۱۹۹6-1981 (Millennials) ، 5/77 % از متولدین 1980-1965 (Gen X) و 2/48% افراد متولد ۱۹۶۴-۱۹۴۶ (Baby Boomers) از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند. Millennials نسلی است که بیشترین استفاده از رسانه های اجتماعی و همچنین وسیع ترین دسترسی به تلفن های هوشمند را دارد. نسل Baby Boomers نیز در حال رفع فاصله خود با فناوری است و به طور فزاینده ای با رسانه های اجتماعی بیشتر آشنا می شود. درک این آمار به تعیین اینکه کدام پلتفرم بیشترین استفاده را هنگام بازاریابی به هدف بازار شما دارد، کمک می کند.

4- افراد چه مدت زمانی را صرف رسانه های اجتماعی می کنند؟

در عصر حاضر، همه ما به آرامی به رسانه های اجتماعی اعتیاد پیدا کره ایم.  جستجوی پستهای بی انتهای فیس بوک در مترو یا پست کردن عکس غذا برای دیگران در اینستاگرام ، نشانده غیر قابل اجتناب بودن رسانه های اجتماعی است. آمار نشان می دهد که هر فرد روزانه به طور متوسط 3 ساعت در شبکه های اجتماعی و پیام رسانی زمان صرف می کند.

از آنجا که رسانه های اجتماعی با زندگی روزمره ما ادغام شده اند، فرصت های بی شماری برای کسب و کارهایی که به دنبال دستیابی به مخاطبان خود از طریق بازاریابی به وسیله رسانه های اجتماعی هستند فراهم می شود.

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۴۹
اداره ارتباطات و مشارکت های مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید