اخبار

رسانه های اجتماعی که در سال 2020

10 آمار در رابطه با رسانه های اجتماعی که در سال 2020 باید بدانید

10 آمار در رابطه با رسانه های اجتماعی که در سال 2020 باید بدانید
آیا این رسانه ها ارزش سرمایه گذاری برای کسب و کارتان را دارند؟ آیا بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی باید استراتژی بازاریابی شما در سال 2020 باشد؟

 

10 آمار در رابطه با رسانه های اجتماعی که در سال 2020 باید بدانید

بدون شک رسانه های اجتماعی شیوه زندگی ما را تغییر داده اند، از شیوه ای که اخبار را دنبال می کنیم تا نحوه تعامل با عزیزانمان. از سال 2004، محبوبیت رسانه های اجتماعی بصورت تصاعدی در حال رشد است در حالیکه هنوز به اوج خود نرسیده است. هیچ شکی وجود ندارد که رسانه های اجتماعی منبع اصلی اخبار و اطلاعات هستند اما این تمام ماجرا نیست. شبکه های اجتماعی به دلیل تعامل با مشتریان بی نظیر هستند. آنها نه تنها بستر ارتباطی را برای کاربران را فراتر از مرزهای محلی و اجتماعی فراهم می کنند، بلکه امکان های بی شماری برای به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر، مانند عکس و فیلم، را ارائه می دهند.

اما سوال اینجاست که آیا این رسانه ها ارزش سرمایه گذاری برای کسب و کارتان را دارند؟ آیا بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی باید استراتژی بازاریابی شما در سال 2020 باشد؟ اطلاع از آمار مرتبط با رسانه های اجتماعی می تواند به تقویت استراتژی بازاریابی و پیشبرد اهدافتان منجر شود. در ذیل به 10 مورد از این داده ها اشاره شده است.

1. چند نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟

 

استفاده از رسانه های اجتماعی در سراسر جهان رو به افزایش است که بدون شک یکی از محبوب ترین فعالیت های آنلاینی است که کاربران درگیر آن هستند. در سال 2019 حدود 5/3 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود داشت که تقریباً برابر با 45٪ جمعیت جهان برابر بود.

یکی از دلایل استفاده زیاد از رسانه های اجتماعی دسترسی روز افزون به تلفن همراه است که استفاده از رسانه های اجتماعی را ساده تر می کند. اکثر شبکه های اجتماعی به عنوان برنامه های تلفن همراه در دسترس هستند یا برای مرورگرهای موبایل بهینه شده اند تا دسترسی کاربران به سایت های موردعلاقه خود را ساده تر کنند.

2. فیس بوک پیشتاز بازار است

 

فیس بوک از زمان راه اندازی خود پیشتاز رسانه های اجتماعی بوده است و به طور مداوم در حال تحقق نیازهای کاربران است. با بیش از 32/2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، فیس بوک همچنان پرکاربردترین رسانه اجتماعی است. تقریباً دو سوم بزرگسالان ایالات متحده (68٪) اعلام کردند که کاربران فیس بوک هستند. جالب اینجاست که فیس بوک اولین شبک اجتماعی بود که از مرز یک میلیارد کاربر فعال پیشی گرفت که در سه ماهه سوم سال 2012 به این نقطه عطف رسید.

با در نظر داشتن این آمار، باید بدانید که چگونه می توانید از منابع خود بیشترین بهره را ببرید. با علم به اینکه فیس بوک در حال حاضر موقعیت بزرگترین شبکه اجتماعی مبتنی بر دسترسی جهانی و تعداد کاربران فعال را دارا می باشد، مهم است بدانید محتوای شما چگونه باید تولید شده و بهینه شود. اگر به فکر استفاده از فیس بوک هستید، به روز باشید و از نحوه کار الگوریتم آن اطلاع حاصل کنید تا به بیشترین مخاطبان خود برسید.

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۳۳
اداره ارتباطات و مشارکت های مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید